Offline Internet?

c64freak

Neuer User
Mitglied seit
15 Nov 2009
Beiträge
22
Punkte für Reaktionen
0
Punkte
0
N night

Today I found this link and wondered .. What's with this prudential Link?

[Url = http://ieeexplore.ieee.org/Xplore/login.jsp?reload=true&url=http% 3A% 2F% 2Fieeexplore.ieee.org% 2F4908647% 2F4937385% 2Fiel5 2F04937394.pdf%%% 3D4937394 & 3Farnumber authDecision =- 203] IEEE Xplore - Sign In [/ url]

And even more surprised then me when this text with something drinsteht Offline Internet:

Users in the developing world, are typically forced to access the Internet at a fraction of the speed achievable by a standard v.90 modem. In this paper we present an architecture to enable offline access to the Internet at the maximum possible speed achievable by a standard modem. Our proposed architecture provides a mechanism for multiplexing the scarce and expensive international Internet bandwidth over higher bandwidth p2p dialup connections within a developing country. Our system combines a number of architectural components, such as incentive-driven p2p data transfer, intelligent connection interleaving and content-prefetching. This paper presents a detailed design, implementation and evaluation of our dialup p2p data transfer architecture inspired by Bittorrent.

As the mitdem Offlineacess is meant to the Internet?
 
Hast Du jetzt den Internet-Emulator fürs Offline-Browsen doch gefunden? Klasse!

Wie Du dem Text aber sicher entnehmen konntest, funktioniert der leider nur mit einem V.90-Modem sowie in Entwicklungsländern. Schade, musst Du wohl doch noch weitersuchen.
 
Ist das nicht wieder irgend ein Spam oder irre ich mich jetzt??
 
@Elsi29

Der gute C64er ist des Öfteren auf der Suche nach Funny Things ... :lach:
 
Jaja, P2P mit einem V.90-Modem, ich lach mir 'nen Ast.
__________________
Viele lustige Grüße
CEO of Spaß-Team

umknuddel.gif
 
Holen Sie sich 3CX - völlig kostenlos!
Verbinden Sie Ihr Team und Ihre Kunden Telefonie Livechat Videokonferenzen

Gehostet oder selbst-verwaltet. Für bis zu 10 Nutzer dauerhaft kostenlos. Keine Kreditkartendetails erforderlich. Ohne Risiko testen.

3CX
Für diese E-Mail-Adresse besteht bereits ein 3CX-Konto. Sie werden zum Kundenportal weitergeleitet, wo Sie sich anmelden oder Ihr Passwort zurücksetzen können, falls Sie dieses vergessen haben.