Gizmo5 (SIPphone.com) mit SIP-to-Skype-Gateway

Stiefel

Aktives Mitglied
Mitglied seit
28 Apr 2008
Beiträge
841
Punkte für Reaktionen
0
Punkte
0
aus dem Newsletter von Gizmo5 (SIPphone.com):

SIP to Skype

Free gateway for any SIP device to call Skype users

Gizmo5 is now providing a free SIP to Skype gateway called OpenSky which will allow anyone from any SIP device or SIP soft client to easily make calls to Skype users.

As an example, you can now call user johnsmith on Skype just by dialing [email protected]. Dial [email protected] now to connect to Skype's echo line. Skype has 400 million registered users, an entire new audience you can now call for free!


Call SIP to Skype for FREE up to 5 minutes
Or get UNLIMITED calls to Skype with purchase of OpenSky for $20


Calls 1-5 minutes are free. Unlimited number of longer calls can purchased for $20 per year and includes 1333 aliases you can setup at my.gizmo5.com.
Want to see all the ways you can use OpenSky?

* See our video demonstrations at gizmo5.com/opensky
* Make a test call right now from your browser at gizmocall.com
 
Ich hätte mich fast angemeldet und bezahlt, aber in deren Forum klagen schon die ersten Leute darüber dass es bei ihnen nicht freigeschaltet wurde und dass der Support angeblich sehr stark abgenommen hat. Das Prinzip ist an sich total genial und ich würde dafür auch zahlen, aber nur wenn ich das auch garantiert bekomme.
 

Zurzeit aktive Besucher

Statistik des Forums

Themen
244,695
Beiträge
2,216,692
Mitglieder
371,315
Neuestes Mitglied
jack-mack
Holen Sie sich 3CX - völlig kostenlos!
Verbinden Sie Ihr Team und Ihre Kunden Telefonie Livechat Videokonferenzen

Gehostet oder selbst-verwaltet. Für bis zu 10 Nutzer dauerhaft kostenlos. Keine Kreditkartendetails erforderlich. Ohne Risiko testen.

3CX
Für diese E-Mail-Adresse besteht bereits ein 3CX-Konto. Sie werden zum Kundenportal weitergeleitet, wo Sie sich anmelden oder Ihr Passwort zurücksetzen können, falls Sie dieses vergessen haben.